تقاطع غیر همسطح شهیدان پاشایی افتتاح شد

خبرگزاری بسیج: با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی طرح تقاطع غیر همسطح شهیدان پاشایی(وادی رحمت) با هزینه ای بالغ بر 50میلیارد ریال آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۳۱۳۰۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از شهریار شهردار منطقه سه تبریز آیین افتتاح این طرح گفت: سال 93 سال موفقیت آمیز و خوبی برای شهرداری تبریز به خصوص شهرداری منطقه سه بود به طوری که در این سال بالغ بر یازده طرح مهم شهری در این منطقه مورد بهره برداری قرار گرفت و علاوه بر آن آغاز عملیات اجرایی طرح هزار واحد مسکونی در منطقه حاشیه نشین یکی از اقدامات ارزنده شهرداری در سال گذشته بود.
حسین اکبری با تاکید بر اینکه شهردار تبریز در طول دو سال گذشته فضای خدمت به شهروندان را در بین مدیران شهرداری بوجود آورده است افزود: این طرح با دستور شهردار تبریز و همکاری و همدلی همه ادارات و دستگاه های شهری به بهره برداری رسید و اگر نبود همکاری و همدلی این سازمان ها و نهادها شاید بهره برداری از این طرح زمان زیادی را نیز طلب می کرد.
شهردار منطقه سه تبریز بیان کرد: همزمان با افتتاح طرح تقاطع غیر همسطح شهیدان پاشایی، طرح مشارکتی پل عابر پیاده با مشارکت شرکت سارنگ نیز به بهره برداری رسیده است.

آیین افتتاح تقاطع غیر همسطح شهیدان پاشایی  عصر دیروز در محل حسینه اعظم وادی رحمت تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات