خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه مراغه:

دفاع از آرمان ها ماموریت خطیر بسیج در جامعه اسلامی است

خبرگزاری بسیج: جانشین فرمانده سپاه مراغه در آیین معارفه فرمانده جدید پایگاه شهید پاک نژاد این شهرستان گفت: دفاع از آرمان ها ماموریت اصلی و خطیر بسیج در جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۶۰۹۹۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حمید ساعدی افزود: صیانت از ولایت و کمک به تامین امنیت پایدار و نیز حضور فعال در عرصه های فرهنگی و اجتماعی از رسالت های بسیج در عصر حاضر است.
وی اظهار کرد: با توجه به حضور این نهاد مقدس در عرصه های فرهنگی و اجتماعی، بسیجیان به عنوان بدنه اصلی آن وظیفه مهمی در خصوص تبیین ارزش های متعالی اسلامی و انقلابی به ویژه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دارند.
ساعدی با اشاره به جایگاه بسیج از دیدگاه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب ادامه داد: این نهاد بزرگ و مردمی در عرصه های دفاع از تمامیت ارضی و نیز مقابله با هجمه فرهنگی و آگاه سازی همواره در خط مقدم بوده است.
ساعدی با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو برای نظام اسلامی بیان کرد: وجود شناخت و تبیین مواضع و دیدگاه های رهبری و آگاهی لازم برای حضور در این عرصه مهم ضروری است.
وی تصریح کرد: حضور حداکثری و هوشیاری ملت بزرگ ایران در انتخابات  فرصت هیچگونه توطئه ای را برای دشمن باقی نخواهد گذاشت.
در این آیین از زحمات محسن نصیری فرمانده پایگاه شهید پاکنژاد  قدردانی و هادی مجیدی به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار