نماینده ولی فقیه در آذربايجان شرقی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم:

امتیاز ندادن به دشمن بزرگترین درس این شهیدان است

نماینده ولی فقیه در آذرباجان شرقی در دیدار با خانواده شهید عبدالهی با بیان اینکه مدافعان حرم، مدافعان اسلام هستند، امتیاز ندادن خانواده شهید عبدالهی به دشمن را برای گرفتن پیکر ایشان، بزرگترین درس دانست.
کد خبر: ۸۵۷۶۷۵۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری با تاکید به اینکه شهدای مدافع حرم علاوه بر حب وطن و دفاع از کشور، از اسلام در برابر استکبار دفاع می کنند، از این شهدا به عنوان افتخار کشور و اسلام یاد کرد.

وی وجود چنین انسان های بزرگواری را در سایه تربیت پدران و مادرانی دانست که با آن تربیت توانستند با اخلاقی برجسته موجب اعتلای اسلام و انقلاب در فراسوی مرزها باشند.


آیت الله شبستری شهادت شهدا را در مبارزه با استکبار درس فضیلت و شهامت برای جامعه خواند و اظهار امیدواری کرد از ادامه دهندگان راه شهدا در حفظ آرمان ها و پیاده کردن منویات رهبری باشیم.

عصر امروز آیت الله شبستری؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به همراه غلام عسکر کریمیان؛ فرمانده سپاه عاشورا و تنی جند از مسئولان استانی از خانواده شهید عبدالهی از مدافعان حرم دیدار و دلجویی کردند.


شهید عبدالهی از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که پس از جراحت های مختلف عملیات های متعدد و رسيدن به درجه جانبازي در عملیات والفجر 8، همزمان با روز 22بهمن سال گذشته در جبهه دفاع از حریم ولایت به شهادت رسید.

ارسال نظرات