فرمانده سپاه عاشورا:

شهید عبدالهی از افتخارات آذربایجان است

کد خبر: ۸۵۷۶۷۵۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه عاشورا در دیدار با خانواده شهید عبدالهی)از شهدای مدافع حرم(، از شهید عباس عبدالهی به عنوان افتخار آذربایجان نام برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان با اشاره به ویژگی های اخلاقی شهید عبدالهی گفت: شهید عبدالهی به اذعان فرمانده قرارگاه سوریه نشاط خاصی به قرارگاه داده بود.

وی اظهار کرد: با توجه به ویژگی های این شهید بزرگوار و شرایط تخصصی اش جز این نیز انتظار نمی رفت و بارها توانست تا عمق جبهه داعش نفوذ کند که در یکی از عملیات ها به همراه همرزمش به شهادت رسید.


کریمیان با اشاره به اینکه هنوز پیکر شهید عبدالهی دست دشمن است، تصریح کرد: خانواده شهید عبدالهی حاضر نشدند در ازای پیکر مطهر ایشان امتیازی به دشمن بدهند که این نکته بزرگترین درس برای ماست.

فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: هنوز نیز بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اگر شرایط اقتضا کند جوانان ما پای کار هستند و از اسلام، انقلاب و ارزش های آن دفاع خواهند کرد.

عصر امروز آیت الله شبستری؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به همراه غلام عسکر کریمیان؛ فرمانده سپاه عاشورا و تنی جند از مسئولان استانی از خانواده شهید عبدالهی از مدافعان حرم دیدار و دلجویی کردند.


شهید عبدالهی از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که پس از جراحت های مختلف عملیات های متعدد و رسيدن به درجه جانبازي در عملیات والفجر 8، همزمان با روز 22بهمن سال گذشته در جبهه دفاع از حریم ولایت به شهادت رسید.

ارسال نظرات