مديركل آموزش و پرورش آذربايجان شرقي:

ترس دنيا از همين نيروي بسيج است

خبرگزاري بسيج: مديركل آموزش و پرورش آذربايجان شرقي در همايش فرماندهان واحدهاي بسيج دانش آموزي نواحي پنجگانه تبريز، گفت: اگر دنيا از عظمت ايران اسلامي مي ترسد، از همين نيروي بسيج است كه به تبعيت از رهبر فرزانه انقلاب، آماده اند.
کد خبر: ۸۵۷۸۵۷۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، جعفر پاشايي بسيج را نيروي ارزشي در حوزه هاي مختلف خواند و افزود: بسيج را نمي توان به قشر خاصي اطلاق كرد چراكه همه اقشار در كسوت بسيجي ايفاي نقش مي كنند.

وي با اشاره به 8500 مدرسه، 650 هزار دانش آموز و 47هزار نيروي اجرايي و آموزشي مدارس استان، خاطرنشان كرد: با ريشه يابي دولت در بحث تعليم و تربيت و كارهاي انجام شده، 5/62% در حوزه بسيج دانش آموزي جذب داشتيم.

پاشايي با بيان اينكه آموزش و پرورش با 13 ميليون دانش آموز و يك ميليون فرهنگي، بزرگترين خانواده بسيجي در كشور است، بيان كرد: آشنايي نسل جديد با آموزه هاي انقلابي و ارتقاي علمي را از رسالت هاي مهم دانست كه دانش آموزان بايد با تلاش در اين حوزه ها، براي اعتلاي نام كشورمان تلاش كنند.

وي حوزه فرهنگي را يكي از حوزه هاي نيازمند توجه عنوان و اظهار كرد: از بحث هاي امروز جامعه، هجمه فرهنگي و دسترسي به فضاي مجازي است كه اگر به اين حوزه ها توجه نكنيم براي ما تهديد خواهند بود بنابراين بايد با شناسايي اين حوزه ها، تهديد را تبديل به فرصت كنيم.


مديركل آموزش و پرورش استان، وضعيت دانش آموزان آذربايجان شرقي را در حوزه پوشش، كيفيت و ايمني مطلوب ارزيابي و اظهار اميدواري كرد: در سال تحصيلي جديد(95-94)، با ارتقاي كيفي تحصيل، دانش آموزاني پويا، كارآمد و اثر بخش در ابعاد مختلف، براي اجراي منويات رهبري تحويل جامعه شود.

در پايان اين ديدار، جمعي از فرماندهان واحدهاي بسيج دانش آموزي به همراه سردار نقدي، سردار كريميان و جعفر پاشايي تجليل شدند.


ديدار رئيس سازمان بسيج مستضعفين با فرماندهان واحدهاي بسيج دانش آموزي نواحي پنجگانه تبريز، ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره كل آذربايجان شرقي برگزار شد.

ارسال نظرات