جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس:

الگوی ما شهیدی است که قبول نکرد به امام و انقلاب توهین کند

یکی از آزادگان جنگ تحمیلی در گرامیداشت شهیدان بهرامی زاده با عنوان «آبروی محله ما» با اشاره به خاطره ای از شهدای کم سن و سال گفت: الگوی جوانان و نوجوانان امروز ما باید همچون جوانی باشد که در برابر هیچ شکنجه ای قبول نکرد به امام و انقلاب توهین کند.
کد خبر: ۸۵۸۱۲۶۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، محمدیان افزود: به یاد دارم شهیدی را که بعثی ها به شدت او را شکنجه کرده بودند، چند روز پیش از شهادت در اردوگاه به ما گفت اگر به ایران باز گشتید دست پدرانه ای بر سر فرزند من بکشید.

برادر شهید بهرامی زاده نیز در این آیین با اشاره به خاطره ای از برادر شهیدش گفت: در آن زمان که در کوچه ها بازرسی و گشت برگزار می شد شهید بهرامیزاده با سن کم خود این امر را ازیاد نمی برد، به یاد دارم روزی که خواستم آن ها را امتحان کنم و به ایشان گفتم اسلحه هایتان را به من داده و به خانه بروید در جواب من با احترام کامل گفت ما اسلحه را جز پاسبخش به کسی تحویل نمی دهیم.


دکتر راستگو، رئیس آموزش پروش ناحیه دو که خود از ازرزمندگان نوجوان دوران دفاع مقدس بوده اند با اشاره به سن کم برخی رزمندگان افزود: جوانان ما امروز باید آن رزمندگان را الگو و سرمشق خود سازند.

آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بیوک و ابراهیم زاده به همت بسیجیان پایگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه امامت تبریز در مدرسه سیدالشهدا(ع) این کلان شهر برگزار شد.


ارسال نظرات