فرمانده سپاه امامت تبریز:

بسیج ادامه دهنده مکتب «هیهات من الذله» است

فرمانده سپاه امامت تبریز در نشست خبری خود در آستانه هفته بسیج، از بسیج به عنوان پرچمدار نهضت عاشورا و ادامه دهنده مکتب «هیهات من الذله» نام برد.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۱۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسن صفدری با بیان اینکه بسیج مرگ با عزت را بر ذلت ترجیح می دهد، گفت: بسیج به عنوان سرباز ولایت به تاسی از مکتب شهدا بر اساس بصیرت و احساس تکلیف در تبعیت از رهبری در برابر دشمنان تا آخرین قطره خون آماده مقابله است.

وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه نیازمند تفکر بسیجی است چراکه دشمن اگر زمانی تلاش داشت خاک کشورمان را به محاصره خود درآورد اکنون با افکار شیطانی درصدد محاصره افکار مردم به خصوص جوانان است.

صفدری نفوذ دشمن را از طریق فرهنگی، اقتصادی و سیاسی از جمله توطئه اخیر دشمنان خواند و اظهار کرد: باید بسیج در این برهه نیز در تبعیت از منویات رهبر فرزانه انقلاب بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

فرمانده سپاه امامت تبریز در ادامه این نشست با اشاره به برنامه های هفته بسیج این ناحیه، بیان کرد: سپاه امامت تبریز نیز همزمان با هفته بسیج صدها برنامه مختلف در پایگاه و حوزه های این ناحیه برگزار می کند.

وی حضور حلقه های صالحین در نمازجمعه، دیدار با آیت الله شبستری، خانواده شهدا، آسایشگاه جانبازان، برگزاری یادواره های متعدد شهدا در سردرود، کجاآباد و لاهیجان، رزمایش سایبری، غبارروبی مزار شهدا، رژه موتورسواران، بازدید علمی از حوزه های کارگری، همایش هزار نفری شهید کسایی در جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و چندین برنامه دیگر را از عناوین مهم هفته بسیج برشمرد.

مسئول بسیج کارگری الحدید نیز در این نشست حوزه کارگری را ظرفیت خوبی برای تعامل با کارخانجات صنعتی برای ایجاد بستری در عرصه اقتصادمقاومتی دانست.

سیاوش مردی با اشاره به کسب مقام های برتر پایگاه پتروشیمی و همچنین حوزه الحدید در جشنواره مالک اشتر، گفت: حوزه الحدید نیز همچون پایگاه ها، حوزه ها و نواحی بسیج همزمان با هفته بسیج در سطح این حوزه برنامه های مختلفی را برگزار می کند که برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت از آن جمله است.

نشست خبری فرمانده سپاه امامت تبریز پیش از ظهر امروز در حوزه بسیج کارگری الحدید برگزار شد.

ارسال نظرات