فرصت بازنشستگان تأمین اجتماعی تا پایان بهمن ماه؛

ثبت نام یا انصراف از بیمه تکمیلی درمان

کد خبر: ۸۶۰۳۷۴۸
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴

خبرگزاری بسیج: در پی تمدید قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی، از ابتدای آذرماه سال جاری(94)، ‌بازنشستگان و مستمری بگیران تا پایان بهمن ماه مهلت دارند تا نسبت به ثبت نام یا انصراف خود و اعضای خانواده اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، ‌معاون بیمه ای اداره کل تأمین اجتماعی استان، با اعلام این خبر، افزود: قرار داد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی با شرکت آتیه سازان حافظ از ابتدای آذر ماه سال جاری تمدید شد.

وی ادامه داد: بر اساس این قرار داد بیمه تکمیلی همه بازنشستگان و مستمری بگیران و اعضای خانواده آن ها که در سال گذشته تحت پوشش بیمه تکمیلی بوده اند، تمدید شده و تداوم خواهد داشت.
نریمان علیزاده با اشاره به اینکه نرخ حق بیمه تکمیلی برای هر نفر مطابق قرارداد جدید 28200 تومان خواهد بود، اظهار داشت: بازنشستگان و مستمری بگیران برای ثبت نام یا حذف بیمه تکمیلی درمان خود و افراد خانواده، سه ماه از تاریخ عقد قرارداد(تا پایان بهمن ماه) فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به کانون های بازنشستگی شهرستان های تابعه اقدام کنند که پس از سپری شدن این تاریخ اعمال تغییر در افراد تحت پوشش میسر نخواهد بود.

ارسال نظرات