امام جمعه مهربان:

مسئولان، توجه ویژه به خیرین داشته باشند

خبرگزاري بسيج: امام جمعه مهربان در دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و تجلیل از خیرین این عرصه، حمايت هاي مسئولان را براي ورود آسان خيرين مدرسه ساز به اين عرصه لازم خواند و خواستار توجه ويژه مسئولان به خيران شد.
کد خبر: ۸۶۰۵۳۹۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام مرسلی كار خيران را خدايي خواند و بیان كرد: وظیفه همه ما این است که از زحمات خیرین تجلیل کنیم.

وي با اشاره به برخی از مشکلات آموزشی و فضاهای آموزشي اين شهرستان، اذعان كرد: در برخی روستاهای بالای 50 خانوار، مدرسه مناسب وخانه عالم نداریم .
حجت الاسلام مرسلي، افزود: با توجه به اینکه مدارس و وجود عالم نیاز هر منطقه است، ولی این دو نقیصه در برخی روستاها موجب شده است که اهالی از نعمت آموزش بهرمند نشوند .
وی مدارس را پایه دانشگاه و حوزه علمیه دانست و اظهار داشت: لازم است به مدارس توجه ویژه شود چراكه اگر نیروی مناسب تربیت و جذب شود، مي توان در مقابل همه تهدیدهای نرم و فتنه ها مقابله كرد.
در این آئين از 15خیر مدرسه ساز منطقه مهربان به خصوص خانواده برادران مردانی آذر تجلیل شد.
همچنین با حضور حاج کریم مردانی آذر و مسئولان شهرستانی و استانی، از مدرسه روستای اجیر آباد که توسط خانم محمدی اصل در زمینی به مساحت 96متر مربع و با هزینه 100میلیون تومان ساخته شده بود، بهره برداری شد.
در این جشنواره علیرضا محمدی اصل برادر خانم محمدی اصل، تعهد ساخت مدرسه چهار کلاسه روستای صومعه را عهده دار شد و خیرین حاضر در این مراسم 40میلیون تومان پول نقد براي تجهیز مدارس منطقه مهربان اهدا کردند.

ارسال نظرات