فرمانده سپاه سراب:

هدف از تحریم ها، تسخیر فرهنگ احیا شده ملت است

خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه سراب در آئين معرفي فرمانده جديد حوزه شهید محلاتی منطقه مهربان، با اشاره به تحريم هاي اخير امريكا عليه ايران، گفت: هدف از تحریم ها تسخیر اقتصادی نيست، بلکه هدف آنها، تسخیر فرهنگ احیا شده ملت ایران بوده كه نوک حمله آنها نيز تفکر و فرهنگ بسیجی را نشانه رفته است.
کد خبر: ۸۶۱۵۶۲۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، كاظم قلعه با اشاره به فرمايش هاي رهبر فرزانه انقلاب در بحث نفوذ و با تاكيد بر آگاهي مردم، اظهار كرد: دشمن با دين زدايي در کشور، به دنبال نفوذ در حوزه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است كه با وجود نیروهای سیاسی و کارشناسان اقتصادی و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی مي توان جلو نفوذ دشمن را گرفت.

وي فرهنگ را دغدغه اصلي رهبري خواند و تصريح كرد: در حال حاضر، انواع مختلف تبلت و گوشی های هوشمند بدون هیچگونه تحریمی، با قیمت ارزان وارد کشور می شود در حالیکه نیازهای اساسی و دارویی با تحریم مواجه شده و این نشان مي دهد كه دشمن در صدد نفوذ دراز مدت در کشور است.

قلعه با يادآوري رشادت هاي رزمندگان دوران دفاع مقدس، تاکید کرد: در آن دوران، مردم با روحیه بسیجی در مقابل متجاوزان ایستادند و امروز هم لازم است مردم با همان روحیه بسیجی در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان بایستند.


عیسی علیپور فرمانده جدید حوزه شهید محلاتی مهربان نيز در سخناني با بیان اینکه با همه توان در خدمت نیروهای انقلابی، بسیجیان و خانواده شهدا هستم، گفت: امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا به دست آمده و آرامش وآسایش ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و رهنمودهای امام خامنه ای(مدظله العالي) هستيم.


در پايان اين آیین با قدرداني از زحمات جوادی نسب، عیسی علیپور به عنوان فرمانده جديد حوزه شهید محلاتی مهربان معرفی شد.

منطقه مهربان دارای سه شهر مهربان، شربیان و دوزدوزان و34 روستا است كه تاكنون 136 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

ارسال نظرات