خبرهای داغ:
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با عکاس بنام تبریز؛

عکاسی نقش ممتازی در ثبت تاریخ ایران داشته است

کد خبر: ۸۶۲۴۴۶۲
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با استاد جدیدالاسلام؛ عکاس بنام تبریز گفت: هنر ماندگار عکاسی نقش ممتاز و متمایزی در ثبت تاریخ ایران عزیز داشته اند وبی‌گمان پرتو ماندگار آثار استاد جدیدالاسلام نیز همواره راهگشا و راهنمای هنرمندان عکاس و پیشرفت و تعالی هنر عکاسی خواهد بود .

علی مرادخانی، افزود: در واقع سهم بینش و معرفت عکاس از یک موضوع او را تبدیل به عکاسی موفق می کند که آثارش را در یادها جاودان خواهد کرد .

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه علی اکبر صفی پور؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد آسلامی آذربایجان شرقی با استاد محمدعلی جدیدالاسلام از اساتید بنام عکاسی آذربایجان دیدار و گفتگو کرد.

استاد محمدعلی جدیدالاسلام متولد ۱۳۳۱ تبریز بوده و از سال ۱۳۴۳ فعالیت خود در زمینه عکاسی را آغاز کرده است .

وی تاکنون در جشنواره های مختلف کشوری به عنوان عضو شورای سیاسگذاری و داور انتخاب بوده و در حال حاضر یکی از بزرگترین مجموعه داران دوربین عکاسی و عکس های قدیمی در کشور است.

استاد جدیدالاسلام که رئیس انجمن عکاسی آذربایجان شرقی بوده و در حال حاضر از عکاسان برجسته پرتره هنرمندان و فرهیختگان در کشور به شمار می‌رود که ده ها نمایشگاه انفرادی و گروهی برگزار کرده و شاگردان بسیاری را در حوزه هنر عکاسی تعلیم داده و مولف چندین کتاب در زمینه عکاسی است.

ارسال نظرات