خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین خبر داد

دهه مبارک فجر فرصت بازاندیشی پیرامون ارزش‌های انقلاب

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: دهه مبارک فجر فرصت بازاندیشی پیرامون ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۲۹۵۵۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در مراسم زنگ انقلاب دبیرستان دخترانه مهر شهر اقبالیه با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران معجزه الهی بود كه به دست بزرگ مردی از سلاله پاك رسول خدا (ص) به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت

وی ادامه داد: دهه مبارک فجر فرصت بازاندیشی پیرامون ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و وقتی به اتفاقات یک سال اخیر بنگریم به این نکته می رسیم که اهمیت انقلاب چه قدر زیاد است و نعمت انقلاب و ولایت فقیه را بیشتر درک می کنیم.

والدی تصریح کرد: الحمدالله مردم ایران همیشه در صحنه هستند و این حضور را در 22 بهمن و7 اسفند به نمایش خواهند گذاشت.

وی بیان داشت:حضور مردم در 22 بهمن می تواند این معنا را بدهد که مردم حامی شورای نگهبان هستند ودر مقابل هجمه هایی که به آن می شود محکم می ایستد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین تأکید کرد: در شرایط کنونی بصیرت لازمه یک عمل مناسب است و برای اینکه بتوانیم یک عملی را از جهات مختلف بررسی کنیم باید نسبت به آن علم کافی داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در خاتمه عنوان کرد: شما دانش آموزان باید از امنیت موجود در منطقه استفاده کرده و درجات رفیع را در تحصیل علم و دانش کسب کنید.

 

4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها