نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

راهپیمائی 22بهمن استکبار را مبهوت خواهد کرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در خطبه های این هفته نمازجمعه گفت: راهپیمائی 22بهمن امسال بار دیگر استکبار جهانی را مبهوت خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۲۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: حضور مردم در راهپیمائی 22بهمن مقدمه ای برای حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفند است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای بسیار مثبت نظام جمهوری اسلامی را قابل مقایسه با رژیم گذشته ندانست و اظهار کرد: همدلی مردم با مسئولان الان قابل مقایسه با گذشته نیست و نمونه اش شرکت وزرا و مسئولان در نمازجمعه است.
آیت الله شبستری با اشاره به حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نمازجمعه تبریز خاطر نشان کرد: از خدمات ایشان در اجرای طرح تحول سلامت و رفع مساله بیمه و همگانی شدن آن سپاسگزارم.
آیت الله مجتهد شبستری همراهی و همدلی مردم با نظام را مایه دوام و عظمت انقلاب اسلامی عنوان و بیان کرد: بسیاری از مردم به نظام وفادارند و دلشان می خواهد نظام پایدار بماند و این از امتیازات جمهوری اسلامی ایران است.
وی خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی مسلح به سلاحی است که از سلاح اتمی هم برنده تر بوده و آن ایمان، استقامت مردم به انقلاب و عشق به ولایت است.

وی در ادامه با اشاره به صلاحیت نامزدهای انتخابات، اظهار داشت: صلاحیت برخی داوطلبان ثبت نام شده برای انتخابات تائید و ممکن است صلاحیت برخی هم احراز نشود که در این صورت نباید به دنبال نزاع و کشمکش بود چراکه اگر اصل نظام را قبول داریم قانون را هم بپذیریم.
امام جمعه تبریز ادامه داد: شورای نگهبان یک نهاد قانونی است که امام خمینی(ره) آن را تائید کرده اند و صلاحیت ها را هم شورای نگهبان به عنوان روح قانون اساسی تائید می کند.
آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه باید در مقابل قانون تسلیم شویم، افزود: اگر صلاحیت کسی تائید نشد از راه قانونی اعتراض کند و نیازی به جنجال و حرف های تنش آفرین نیست.
وی با اشاره به اینکه دشمن حرف های مسئولان و مردم را رصد می کند، گفت: زیر سوال بردن مسئولان نظارتی درست نیست و نباید بهانه و سوژه به دست دشمن داد.

ارسال نظرات