فرمانده سپاه امامت تبریز:

تبعیت محض از ولایت، تكليف امروز ماست

خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه امامت تبریز در یادواره شهدای پایگاه مقاومت امام خمینی(ره) سردرود با اشاره به تاثير انقلاب بر روي پيشرفت كشور، گفت: تکلیف امروز ما در مقابل این نظام مقدس، تبعیت محض از ولایت و سخت کوشی در راه پیشرفت و توسعه كشور است.
کد خبر: ۸۶۳۲۹۷۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حسن صفدري قيام امام خميني(ره) را الگويي از قيام امام حسين(ع) خواند و خاطرنشان كرد: امام راحل با قيام خود نشان داد كه سکوت در برابر این ظلم، خیانت در حق اسلام و قرآن است.

وي با اشاره به بركات انقلاب اسلامي، امنیت، آزادگی و پيشرفت هاي علمی و نظامی به خصوص در زمينه نانو، علم ساخت ماهواره، علوم هسته ای و علوم دفاعی را از جمله دستاوردهاي انقلاب برشمرد.

صفدري با تاكيد به فرمايش هاي رهبر فرزانه انقلاب، تصريح كرد: وظيفه امروز مردم به خصوص جوانان، حفظ انقلاب اسلامی در برابر هجمه های وسیع دشمنان است كه باید با درایت، راه نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دشمنان نظام را بگيريم.

صفدري امنيت و آزادگي در كشور را مديون خون شهدا عنوان و از مردم خواست: با حضور گسترده در صحنه هاي انقلاب از جمله راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و انتخاب افراد اصلح، دین خود را به این انقلاب و اسلام ادا كنند.

ارسال نظرات