با حضور استاندار آذربايجان شرقي؛

افتتاح طرح هاي 115ميليارد ريالي برق تبريز/ساختمان ها مکلف به نورپردازی خواهند شد

کد خبر: ۸۶۳۴۴۹۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵


خبرگزاري بسيج: در هفتمين روز از دهه فجر و با حضور استاندار آذربايجان شرقي، طرح هاي 115 ميليارد ريالي برق تبريز به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، اسماعیل جبارزاده در آئين افتتاح این طر ها با بيان اينكه باید قدر نعمت برق را با صرفه جویی در مصرف آن بدانیم، گفت: برای استقبال از سال 2018 کمیته ای را تشکیل داده ایم که شرکت توزیع نیروی برق تبریز یکی از پایه های اصلی این کمیته است.

وی كاركنان صنعت برق را کسانی خواند که در دوران تحریم توانستند شعار ما می توانیم را به واقعیت برسانند و افزود: هنر این تلاشگران این است که توانستند با محدودیت ها کار كرده و خدمات قابل توجهی را به مردم ارائه دهند.

جبارزاده با اشاره به خدمات شركت برق در سطح شهر، خاطرنشان كرد: با نور پردازی مناسب می توانیم شب های تبریز را همچون شهرهای معروف دنیا جذاب کنیم و به زودی همه ساختمان ها مکلف به نورپردازی خواهند شد که در این راه متخصصان برق تبریز می توانند کمک های شایانی انجام دهند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز نیز در خصوص طرح های افتتاح شده در دهه فجر امسال، گفت: از ابتدای سال 94 در شرکت توزیع نیروی برق تبریز، 535 میلیارد ريال طرح در حوزه های توسعه و ساخت، اصلاح و بهینه سازی، کاهش تلفات، روشنایی معابر و... به بهره برداری رسیده است که 46 طرح از این تعداد با اعتبار115 میلیارد ريال در دهه فجر افتتاح شد.

افشین روشن میلانی افزود: همچنين 170 میلیارد ريال طرح با پیشرفت بیش از 50 درصد در سطح شرکت فعال است که برنامه ریزی زمانی براي تکمیل و بهره برداری از آن ها تا پایان سال جاری است.

وی تشریح کرد: از این 46 طرح تعداد 33 طرح با اعتبار بیش از 54 میلیارد ريال در محدوده شهرستان تبریز، تعداد 6 طرح با اعتبار بیش از 7 میلیارد ريال در محدوده شهرستان آذرشهر و تعداد 7 طرح با اعتبار 54 میلیارد ريال در محدوده شهرستان اسکو اجرایی شده اند.

ميلاني كاركنان شرکت های برق را مجاهدان بی منتی خواند که همه روزهای هفته به صورت 24 ساعته در خدمت مشترکین و پایداری و ارتقا خدمات هستند.

وي با اشاره به آمار خاموشي ها، تصریح کرد: متوسط خاموشی هر مشترک از یک و هفت دهم دقیقه در روز به یک و نیم دقیقه کاهش یافته و هدف گذاری این شرکت رسیدن به یک دقیقه است.

اين مقام مسئول از کاهش تلفات برق تبریز از ده و نیم درصد به هشت و چهار دهم درصد خبرداد و اظهار داشت: این میزان کاهش، بیانگر آزاد سازی 80 میلیون کیلووات ساعت انرژی است که معادل دو میلیون لیتر سوخت مایع و معادل 70 هزار تن کاهش آلایندگی جوی ناشی از سوخت نیروگاه ها است.

وی با اشاره به آمادگی برق تبریز برای استقبال از سال 2018، تاکید کرد: در صورتی که در زمان مناسب از طرح هاي شهری مطلع شویم، همه تعامل و همکاری خود را همزمان با انجام طرح ها، معطوف می داریم.

طرح های شرکت توزیع نیروی برق تبریز همراه با طرح های شرکت توزیع نیروی برق استان و به صورت ویدئو کنفرانس از سوي استاندار آذربایجان شرقی افتتاح شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار