خبرهای داغ:

گسترش فولاد برابر ملوان انزلي به برتري رسيد

خبرگزاري بسيج: از هفته بيستم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال از ساعت 15:00 گسترش فولاد تبريز در ورزشگاه بنيان ديزل اين كلانشهر ميزبان ملوان بندر انزلي بود كه با نتيجه 3 بر 1 اين تيم را با شكست بدرقه كرد.
کد خبر: ۸۶۳۶۸۷۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، گسترش فولاد تبريز به دنبال شكست هفته گذشته خود برابر سياه جامگان، نياز به برد در اين بازي خانگي داشت و ملواني ها نيز براي جداشدن از تيم هاي انتهايي جدول ليگ برتر تلاش مي كرد سه امتياز بازي را از آن خود كند.

دقيقه 16 محمد ابراهيمي با ضربه پنالتي كه با خطاي بازيكنان ملوان روي محمد امين درويشي به دست آمده بود، گلزني كرد تا ميزبان 1 بر صفر پيش افتد.

به دنبال گلزني شاگردان فراز كمالوند در تيم گسترش، ملواني ها تلاش زيادي براي جبران گل خورده انجام دادند و بازيكنان گسترش نيز براي بيشتر كردن اختلاف، هجومي كار را ادامه مي دادند.

در نهايت اين بازيكنان گسترش فولاد بودند كه در دقيقه چهارم اوقات تلف شده نيمه نخست، يكبار ديگر توسط شهرام گودرزي به گل رسيدند تا نتيجه 2 بر صفر شود.

نيمه نخست با نتيجه 2 بر صفر به سود گسترش فولاد تبريز به پايان رسيد.

در نيمه دوم نيز دو تيم، انگيزه زيادي براي گشودن دروازه هاي همديگر داشتند.

دقيقه 65 لئوناردو پيمنتا(بازيكن خارجي گسترش) روي حركت خوب گودرزي مي توانست يكبار ديگر دروازه سيدحسين حسيني(دروازه بان ملوان) را تهديد كند كه شوت اين بازيكن با اختلاف از بالاي دروازه به بيرون رفت.

دقيقه 66 اين بار نوبت محمد آبشك(بازيكن ملوان) بود كه با شوت زني از پشت محوطه جريمه، دروازه گسترش فولاد را باز كند كه دروازه بان اين تيم(نوشي صوفياني) با واكنش مناسب خود، توپ را راهي كرنر كرد.

دقيقه 78 پژمان نوري(بازيكن ملوان) روي يك كار تيمي خوب و عبور از سد مدافعان گسترش فولاد، با شوت زني از داخل محوطه جريمه توپ را به تور دروازه ميزبان رساند تا اختلاف به يك گل برسد.

دقيقه 80 پيمنتا روي پاس به عقب رامين شجاعيان، براي سومين بار دروازه ميهمان را باز كرد تا نتيجه 3 بر 1 شود.

دقيقه سوم از وقت هاي تلف شده نيمه دوم، ضربه كاشته نوري با فاصله كمي از بالاي دروازه گسترش فولاد به بيرون رفت.

در نهايت اين بازي با نتيجه 3 بر 1 به سود شاگردان كمالونددر تيم گسترش فولاد به پايان رسيد تا اين تيم با 28 امتياز، هم امتياز با ديگر تيم تبريزي(تراكتورسازي) و تنها به علت تفاضل گل كمتر نسبت به اين تيم در رده هشتم جدول قرار بگيرد.

ملوان بندر انزلي نيز با 20 امتياز، تيم دوازدهم جدول ليگ برتر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار