معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا:

دشمنان از ابهت بسیج واهمه دارند

خبرگزاری بسیج: معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا در جمع بسیجیان حوزه سردرود سپاه امامت تبریز، با اشاره به حضور فعال بسیج در همه صحنه های انقلاب، گفت: بسیج ثابت کرده است که در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان های مقدس آن، پا پس نگذاشته و نخواهد گذاشت و این موجب می شود دشمنان از ابهت بسیج واهمه داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۴۷۶۳۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده افزود: اگر در کشورهای همسایه می بینیم در مقابل تروریست های داعش ایستادگی می کنند به برکت انتقال فرهنگ بسیج به این کشورهاست.

وی ادامه داد: آزادی خواهان جهان این را دریافته اند که فرهنگ بسیج برگرفته از عاشورا، مردم را برای دفاع از ناموس و وطن بسیج کرده است بنابراین باید به این فرهنگ افتخار کنیم.

گلمحمدزاده خاطرنشان کرد: قدرت و آمادگی بسیج هر اندازه بیشتر و پر توان تر باشد دشمنان را مایوس و ناامید کردهو استقلال و اقتدار کشور را بیمه می کند.

وی از بسیجیان خواست: برای عظمت کشور در همه زمینه ها آمادگی خود را حفظ کرده و در زمینه هجمه و نفوذ فرهنگی بیش از پیش هوشیار باشد که دشمن قصد نفوذ دارد و این هدف دشمن با آمادگی و هوشیاری بسیج حتما خنثی خواهد شد.

ارسال نظرات