خبرهای داغ:
امام جمعه کلیبر:

اسلام در راستای فطرت انسان است

خبرگزاری بسیج: امام جمعه کلیبر در همایش حکمت مطهر این شهرستان با بیان اینکه اسلام با فطرت انسان هماهنگ است، گفت: انسان نه با ربانیت عاقبت به خیر می شود و نه با دلبستگی بلکه باید هر دو را همزمان داشته و برای هر دو تلاش کند.
کد خبر: ۸۶۷۱۳۱۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدحسن موسوی، کار دنیوی که برای کسب روزی حلال باشد را بهترین عبادت خواند و افزود: وقتی انسان برای کسب روزی حلال تلاش می کند در اوج عبادت است.

وی بیان کرد: مطهری هم برای دنیا و هم برای آخرت تلاش می کرد و راه او همان راه انبیا بود و او به حق زندگانی خود را با انتخاب راه انبیا مزین کرد.

حجت الاسلام موسوی روش و منش انبیای الهی را تنها راه نجات انسان ها و رهایی آن ها از ضلالت و گمراهی و رساندن به کمال دانست و اظهار داشت: در مبارزات علمی و قلمی شهید مطهری این موضوع کاملا نمایان است.

وی با اشاره به شعار سال اظهار داشت: در بحث اقصاد هم اگر علم و ایمان در کنار هم قرار نگیرند پیشرفتی نخواهیم داشت چون هیچ تخصصی نمی تواند بدون تعهد کارساز باشد ولی اگر ایمان باشد و عقیده به زندگی اخروی در وجود انسان نمایان شود خیانتی از او سر نمی زند و این موجب بهبود در امر اقتصاد می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها