معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تبریز:

ظرفیت بالای دانشجویی، موجب تحول در کشور می شود

کد خبر: ۸۶۷۷۲۶۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲
خبرگزاری بسیج: معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تبریز در آئین اختتامیه مسابقه پایان نامه های تحول آفرین این دانشگاه، با اشاره توجه به تعدد دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز، گفت: اگر از ظرفیت بالای دانشجویان استتفاده شود، موجب تحول اساسی در کشور می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، محمد مقدم با اشاره به رتبه 531 دنیا و چهارم کشور دانشگاه تبریز براساس رتبه بندی تامسون رویترز، افزود: این دانشگاه در نتیجه تلاش های دانشجویان و اساتید از نظر علوم انسانی جزو 10 دانشگاه برتر و از لحاظ دانشگاه جامع جزو پنج دانشگاه برتر کشور است.

مقدم با تاکید به اینکه باید با سوق دادن پایان نامه ها در جهت نیازهای کشور، آن ها را هدفمند کنیم، اظهار داشت: می توان در این راستا از ظرفیت اساتید مجرب این دانشگاه نیز استفاده کرد که پنج نفر از آن ها، جزو یکصد دانشمند برتر جهان هستند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تبریز با تشریح برنامه های این دانشگاه برای ارتقا جایگاه علمی دانشجویان و دانشگاه، خاطرنشان کرد: 16 شورا و کانون کارآفرینی برای دانشجویان مقطع کارشناسی برای رفع نیازهای کشور و 60 موسسه دانش بنیان برای توسعه فناوری تشکیل شده است.

در پایان این آئین، از دانشجویان برتر در زمینه ارائه پایان نامه های تحول آفرین، تجلیل شد.


ارسال نظرات