آیت الله حائری شیرازی:

بزرگترین مصیبت جهان اسلام، برداشت ناآگاهانه از آیات قرآن است

خبرگزاری بسیج: عضو سابق مجلس خبرگان رهبری در جمع بسیجیان حوزه شهید عبدالهی سپاه ولایت تبریز گفت: بزرگترین مصیبت جهان اسلام و مسلمانان این است که افرادی بی بصیرت و ناآگاه با برداشت فردی از آیات قرآن موجب مشکلات جبران ناپذیری می شوند.
کد خبر: ۸۶۹۴۸۲۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله حائری شیرازی، افزود: همین بی بصیرتی ها و نادانی هاست که موجب شکل گیری گروهک های تکفیری همچون داعش شده است که آبروی انسانیت را برده است.

وی ادامه داد: علاج کار این است که بشر پیش از مسلمان بودن، باید انسان باشد و با تصمیم گیری با رجوع به فطرت خود، خیرش به بشریت برسد .

این استاد حوزه در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به بهانه جدید غرب برای تحریم کشورمان، بیان کرد: غربی ها و در راس آن ها امریکا به ما تهمت ضد حقوق بشر میزنند و عده ایی هم در داخل می گویند بهتر است با کوتاه آمدن از مواضع خود، بهانه ای دست دشمن ندهیم.

وی با تاکید به اینکه جواب این افراد را خداوند در آیات متعدد قرآن داده، ادامه داد: دشمن کارش تهمت زدن است بنابراین ما نباید به خاطر تهمت آن ها، از کار درست خود دست برداریم بلکه باید با شجاعت و همه قوا دراجرای ماموریت خود مصمم باشیم.

آیت الله حائری شیرازی اظهار داشت: اگر در مقابل دشمن کوتاه بیائیم، جسور تر و پرروتر خواهد شد همانطور که تاریخ نیز گواه همین مطلب است.

فرمانده حوزه شهید عبدالهی سپاه ولایت تبریز نیز در حاشیه این نشست بصیرتی، گفت: رمضان از بهترین فرصت هایی است که می توان با تاسی از قرآن و معارف اهل بیت(ع)، شناخت و بصیرت خود را بالا برد.


سیروس رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، افزود: در این ماه طبق روایات ما همه میهمان خدا هستند و چه سعادتی بالاتر از اینکه صاحب خانه، خدا باشد.

وی با تاکید به اینکه باید با امید به لطف الهی، قلب های خود را آماده پذیرش معارف الهی کنیم، ادامه داد: در همین راستا، چنیین برنامه هایی ترتیب داده شده است تا کارکنان بسیجی با شرکت در چنین نشست هایی، بصیرت و آگاهی خود را بالا برده و پیش از پیش با روش و سیره عملی اهل بیت(ع) و معارف قران کریم آشنا شوند.


ارسال نظرات