مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه تربت حيدريه:

هیچ جریانی خطرناک‌تر از «نفاق» برای منافع حیاتی اسلام و مسلمین نیست

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه تربت حيدريه گفت: در نگاه دشمن‌شناسانه قرآن کریم، هیچ جریانی خطرناکتر از «نفاق» برای منافع حیاتی اسلام و مسلمین نیست.
کد خبر: ۸۶۹۵۱۵۴
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
يه گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، حجت الاسلام ابولفضل آرمان در جلسه محفل انس با قرآن كريم در محل ستاد فرماندهي سپاه ناحيه تربت حيدريه در جمع پايوران اظهار داشت: در نگاه دشمن‌شناسانه قرآن کریم، هیچ جریانی خطرناکتر از «نفاق» برای منافع حیاتی اسلام و مسلمین نیست. به همین لحاظ، مهمترین مشغله ذهنی و پر دغدغه‌ ترین مساله برای رهبران دینی از صدر اسلام تاکنون پدیده نفاق ومنافقین بوده است.

وی افزود: آیات کریمه قرآن و سیره معصومین (علیهم‌السلام) و همچنین شواهد تاریخی روشنگر این تحلیل از موضوع نفاق است.

آرمان افزود:حدود 230 آیه از قرآن کریم و هزاران حدیث و روایت از حضرات معصومین(علیهم‌السلام) به موضوع نفاق و منافقین اعتقادی و اخلاقی اختصاص یافته است.

وی به منظور آشنایی از معارف قرانی و شناسایی منافقان افزود: از این رهگذر شناخت ابعاد مختلف مساله نفاق و منافقین، در صیانت از اسلام و مسلمین و دفاع و نگهبانی از هویت و حریم جمهوری اسلامی ایران که نماد اسلام ناب محمدی (ص) در عصر ماست از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

آرمان  ابراز داشت: درماه مبارک رمضان امسال ضمن تزکیه و مبارزه با نفس نگاه جدیدی به منظور آشنایی و شناخت سیمای منافقان در قرآن داریم که این مهم را پی میگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار