فرمانده سپاه مراغه:

ماهواره، ریشه فساد در کانون خانواده هاست

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه مراغه در نشست انس مودت پایگاه شهید قدوسی روستای مغانجیق حوزه 13 قدر این شهرستان، ماهواره را ریشه فساد در کانون خانواده های جامعه اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۰۱
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، رضا سامی در جمع فرماندهان و خانواده های شهدای این حوزه افزود: دشمن با به راه انداختن جنگ فرهنگی می خواهد فرهنگ بسیجی و عاشورایی جوانان را تحت تاثیر قرار داده و تضعیف کنند.

وی اظهار کرد: اگر فرهنگ اسلامی و قرانی در جامعه کمرنگ شود، فرهنگ عاشورایی و فرهنگ بسیج که برگرفته از آن بوده جایی در جامعه اسلامی نخواهد داشت.

سامی ادامه داد: دشمن جرات حمله و تهدید نظامی نداشته ولی با استفاده از ابزارهای رسانه ای و فضاهای مجازی درصدد ضربه زدن به اعتقادات و باورهای اسلامی و دینی برآمده است.

فرمانده سپاه مراغه بیان کرد: اگر محبت اهل بیت(ع) در دل های مسلمانان وجود نداشته و فرهنگ عاشورایی در جامعه کمرنگ شود، فرهنگ شهادت نیز ارزشی نخواهد یافت و شهدایی چون شهیدان بابایی، همت و باکری ها تربیت نخواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز از فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر غافل شده و با توجه به جنگ نرم دشمن، طلاق در جامعه افزایش قابل توجهی داشته است.

ارسال نظرات