خبرهای داغ:

بازار تبريز براي ٢٠١٨ باید آماده باشد

خبرگزاری بسیج: در نشست هماهنگي و بررسي ضرورت ها و اولويت هاي ساماندهي بازار تبريز، بر ضرورت آمادگي بازار تبريز به عنوان مهمترين ميراث تاريخي و فرهنگي تبريز براي ٢٠١٨ تاکید شد.
کد خبر: ۸۶۹۷۶۱۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، رئيس كميسيون عمران و توسعه شوراي اسلامي تبريز در این نشست از بازار تبریز به عنوان منحصر بفردترين میراث تاریخی تبریز یاد کرد و اظهار داشت: در صورت معرفي زيبائي هاي بازار تبریز، این مجموعه به تنهايي مي تواند گردشگران را از اقصي نقاط جهان به تبريز بكشاند.

ايرج شهين باهر افزود: در راستاي آمادگي براي تبريز ٢٠١٨، عمليات ساماندهي بازار اعم از مرمت، بهسازي، كفسازي و ساماندهي تاسيسات اهميت بسزائي داشته و لازم است در اسرع وقت باتوجه به وسعت بازار، با تعيين اولويت هاي اجرايي و گردشگري و با نظارت كارشناسان ميراث فرهنگی اين موضوع عملياتي شود.

وی با بیان اینکه وضعيت موجود تاسيسات در بازار با ايجاد ناهنجاري هاي بصري، خطر آتش سوزي را به دنبال دارد، تاکید کرد: لازم است پیش از كف سازي، كانال تاسيسات برق، آب و فاضلاب و تلفن و آتش نشاني تعبيه شود كه اين موضوع باتوجه به فضاي مطلوب موجود بين مديران شهري و باايجاد مديريت هماهنگ شهري سريعا قابل اجراست.

شهين باهر با قدردانی از تلاش هاي شبانه روزي مرتضی آبدار(مديركل ميراث فرهنگي آذربایجان شرقی)، خاطرنشان کرد: فعاليت ها و تحركات مثبت مجموعه میراث فرهنگی استان در روزهاي اخير مشهود بوده و برای ادامه اين فعاليت ها و آمادگي تبريز براي 2018 ، لازم است همه ادارات و سازمانها با همكاري و حمايت قاطع ازاين اداره كل، دين خود را به تبريز ادا كنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار