شب گذشته؛

واژگونی پژو در ملکان دو کشته و مصدوم برجای گذاشت

کد خبر: ۸۶۹۷۹۳۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

خبرگزاری بسیج: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو در ملکان یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی فوریت های پزشکی استان، حبیب حسینقلی زاده افزود: این حادثه شب گذشته در کیلومتر پنج جاده میاندوآب-ملکان رخ داد که با اعلام آن به مرکز فوریت های پزشکی ملکان، کاردان های این مرکز به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: تکنسین های اعزامی مرگ مرد 35 ساله را به علت شدت ضربه تائید و تنها مصدوم حادثه را نیز با اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان ملکان انتقال دادند.
حسینقلی زاده گفت: عدم رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی و نبستن کمربند ایمنی در حوادث ترافیکی آمار بسیار بالای مصدومین و کشته ها را در بر می گیرد و در این حوادث واژگونی ها در صدر حوادث هستند که به طور حتم با رعایت موارد ایمنی و راهنمائی و رانندگی، شاهد کاهش این حوادث و تلفات خواهیم بود.
وی تاکید کرد: هیجان تماشاگران حوادث گاهی منجر به دخالت در امر امدادرسانی می شود که این دخالت شدت صدمات وارده به مصدومان را بالا می برد.

ارسال نظرات