شش نفر کشته و زخمی در جاده میانه-تبریز؛

واژگونی خاور و افتادن آن به روی پراید حادثه ساز شد

خبرگزاری بسیج: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: صبح امروز واژگونی خاور به روی پراید در جاده میانه-تبریز مرگ پنج تن و مصدومیت یک تن دیگر را رقم زد.
کد خبر: ۸۷۰۷۵۰۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان، حبیب حسینقلی زاده گفت: صبح امروز ساعت 5:35 این حادثه در کیلومتر 5 جاده قدیم میانه-تبریز به اپراتوری فوریت های پزشکی میانه گزارش شد.

وی ادامه داد: با اعزام پایگاه اورژانس 115 میانه به محل حادثه، خبر از واژگونی خاور و افتادن آن به روی خودرو سواری پراید دادند که در این بین یک کودک پسر 12 ساله به بیرون پرت شده بود و با توجه به مصدومیت شدید با اقدامات پیش بیمارستانی تکنسین های اورژانس به بیمارستان میانه انتقال داده شد و پنج تن دیگر فوت شده بودند.

حسینقلی زاده گفت: با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر و نیروهای آتشنشانی، اجساد رها سازی شدند، که چهار تن زن حدودا 55 , 45 , 35 و 4 ساله و یک مرد 35 ساله بودند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: اجرای قوانین راهنمائی و رانندگی، از بروز حوادث تلخ جلوگیری می کند.

ارسال نظرات