خبرهای داغ:

92 طرح گاز آذربایجان شرقی در هفته دولت به بهره برداری می رسد

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از بهره برداری 92 طرح استانی با اعتباری بیش از 487 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۰۳۲۹
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، ولی اله دینی با اعلام این خبر، افزود: این طرح ها شامل گازرسانی به 87 روستا، یک طرح ساختمان اداری و پست امداد، چهار طرح ساخت ایستگاه CGS است.

وی ادامه داد: برای گاز رسانی به 87 روستای قابل افتتاح در هفته دولت بیش از 313 میلیارد ریال، برای ساختمان اداری و امداد اهر بیش از 529 میلیارد ریال و همچنین برای ساخت چهار ایستگاه افزایش ظرفیت شهرهای آذرشهر، ورزقان، میانه و ملکان بیش از 122 میلیارد ریال اعتبار جذب شده است.

دینی اظهار داشت: با بهره برداری از 87 روستای قابل افتتاح بیش از پنج هزار نفر از خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی تأکید کرد: با بهره برداری از چهار ایستگاه افزایش ظرفیت ایستگاه های تقلیل فشار(CGS)شهرهای میانه، آذرشهر، ورزقان و ملکان گاز ورودی این شهرها دو برابر و گازرسانی پایدار این شهر ها تضمین می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همچنین از آغاز عملیات اجرایی خط دوم و افزایش ظرفیت ایستگاه شهر مراغه و ساختمان اداری و امداد شهرهای آبش احمد و نظر کهریزی همزمان با هفته دولت خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح ظرفیت خطوط تغذیه و انتقال مراغه و محور صنعتی و ایستگاه کنونی شهر مراغه به میزان 120 هزار مترمکعب در ساعت افزایش می یابد.

به گفته ولی اله دینی، در حال حاضر صد درصد خانوار شهری و بیش از 87 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها