مهم ترین وظیفه جوانان امروز، عمل به منویات رهبری است

خبرگزاری بسیج: یکی از هادیان سیاسی سپاه ولایت تبریز در نشست تربیت و تعالی طرح ابرار حوزه شهدای دانش اموز این ناحیه گفت: امروز مهم ترین و اساسی ترین وظیفه جوانان گوش فرادادن به بیانات رهبر فرزانه انقلاب و پیاده سازی فرمایشات ایشان است.
کد خبر: ۸۷۲۴۳۷۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، فاطمه زمانی افزود:هر جا جوانان کشورمان با همت بالای خود وارد عمل شده اند توانسته اند کارهای بزرگی را انجام دهند و این یک امتیاز بالاست که نباید مورد بی توجهی قرار گیرد.

وی با اشاره به امید رهبر انقلاب به جوانان خاطرنشان کرد: سکان دار نظام جمهوری اسلامی در بیشتر فرمایش های خود همیشه به نیروی جوان تکیه زیادی داشته اند و این نیرو را مایه دلگرمی و نشاط برای هر کشوری توصیف کرده اند.

زمانی ادامه داد: اگر تک تک ما منتظر باشیم تا دیگری وارد کار شود و برای کشور کاری بکند روزی می رسد که باید برای کوچک ترین نیازهای مان وابسته به غرب و دشمنان نظام خواهیم بود.

این هادی سیاسی در پایان بیان داشت: امروز جوانان بسیجی باید در فضای مجازی که جبهه اصلی و مهم است با فعالیت چشمگیر فتنه های فرهنگی دشمنان را ناکام بگذارند و یک موفقیت دیگر برای نظام اسلامی که خاری در چشم دشمنان است بدست بیاورند.

ارسال نظرات