خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلیبر:

هنرمندان باید به پیشبرد اهداف نظام کمک کنند

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه کلیبر در آیین تجلیل از عوامل اجرای برنامه های فرهنگی و هنری میقات و خبرنگاران، گفت: هنرمندان به خصوص خبرنگاران باید با قلم فرسایی در زمینه منویات رهبری و انقلاب، به پیشبرد اهداف نظام کمک کرده و ادامه دهنده راه شهدایی همچون شهید صارمی باشند.
کد خبر: ۸۷۲۸۹۵۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی با بیان اینکه در سال جاری برنامه فرهنگی هنری میقات، پنج بار برای اقشار مختلف اجرا شده، افزود: باید با زبان هنر خواسته های خود را به مخاطبان برسانیم و در این زمینه برنامه میقات توانسته است مشکلات فرهنگی را با مردم در میان بگذارد و اسقبال کم نظیر مردم از برنامه های مشکات، نشانگر تاثیر مثبت آن در فکر واندیشه مخاطبان است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در اهمیّت فضای مجازی، خاطر نشان کرد: باید کسانی که در قبال دین و نظام اسلامی احساس مسئولیت می کنند در عرصه فضای مجازی و در کار های فرهنگی همچون بلند گوی معنویات و انقلاب عمل کرده و در مقابل هجمه های دشمنان واکنش نشان دهند.

حاتمی اظهار کرد: انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به زبان هنر وانتقال منویات رهبری ومطالبات نظام به جامعه هدف باید در سرلوحه برنامه های فرهنگی وهنری باشد.

وی با بیان اینکه از هنر می توان در جهات گوناگون استفاده کرد، بیان داشت: هنرمندان کشورهای اورپایی وغربی وغیر مسلمان نیز هنر خود را به کار می گیرند ولی آن ها از هنر خود در جهت افکار شیطانی و فریب جوانان کشورهای مسلمان و تغییر اندیشه های آن ها بهره برده و هنر را وسیله انحراف انسان ها کرده اند ولی باید هنرمندان ما، هنر را وسیله اصلاح جامعه و سلاح مبارزه با هنر انحرافی غرب در فضای مجازی قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها