خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کلیبر:

گردش چرخ های اقتصادی با اصلاح الگوی مصرف میسر است

خبرگزاری بسیج: مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کلیبر در نهضت روشنگری پایگاه های حوزه حضرت زینب(س) سپاه این شهرستان، گفت: گردش چرخ های اقتصادی با اصلاح الگوی مصرف و حمایت از تولید داخلی میسر است.
کد خبر: ۸۷۲۸۹۶۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عباسی اظهار کرد: باید با افزایش ظرفیت و تولیدات داخلی، به دنبال آن فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را گسترش دهیم.

وی تاکید کرد: چنانچه اگر هر ایرانی بخواهد کالای داخلی مصرف کند آن زمان میزان اشتغال بالاتر رفته و بیکاری ریشه کن می شود.

حجت الاسلام عباسی با مهم خواندن بحث اقتصاد مقاومتی، تاکید کرد: پیام رهبر فرزانه انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی ما را برآن رهنمون می سازد که با الگو گیری از طرح های اقتصادی موفق و با اطاعت محض از رهنمودهای رهبری، از تولید و کار ایرانی حمایت جدی کرده و وابستگی به دشمن را نیز بیش از پیش کمتر کنیم.
وی همچنین بحث قناعت در زندگی و پرهیز از تجملات را مهم ارزیابی و بیان کرد: این کارها کمک بزرگی به تحقق اقتصاد مقاومتی خواهد کرد.

نهضت روشنگری حوزه ای با حضور بیش از 250 نفر از متربیان صالحین پایگاه های حوزه حضرت زینب(س) در مسجد امامزاده کلیبر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها