نقش مهم هلال احمر در آموزش های عمومی

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در آیین استقرار سیستم مدیریت بحران با اشاره به نقش جمعیت هلال احمر در حوادث و بحران ها گفت: در بحث آموزش های عمومی و همگانی کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر می توانند نقش مهمی ایفا کنند.
کد خبر: ۸۷۶۴۴۰۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدصادق پورمهدی با عنوان اینکه زندگی بشری با حوادث مختلف عجین شده است اظهار داشت: باید از حوادث گذشته درس بگیریم و برای پیشگیری و کسب اطلاعات لازم در مقابله با حوادث و کم کردن تلفات، همواره آمادگی لازم را داشته باشیم که خوشبختانه شهرداری تبریز در این خصوص گام نخست را برداشته است.
وی ضمن اعلام این مطلب که 16 کارگروه متخصص در مدیریت بحران استان با داشتن آموزش های لازم فعالیت می کنند، بیان کرد: شهرداری تبریز باید همسو با آموزش مدیریت بحران به منظور کم کردن تلفات در قسمت های حاشیه ای شهر، برای شناسائی و اختصاص مکان های امن نیز اقدامات لازم را بعمل آورد.
پورمهدی ضمن عنوان اینکه شرط اول و آخر در کاهش خسارات بحران های طبیعی، همراهی مردم با مسئولان شهری است اظهار امیدواری کرد روزی شاهد گسترش طرح استقرار سیستم مدیریت بحران در همه نقاط کلانشهر تبریز باشیم.

وی گفت: مهم ترین بحث در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه، آمادگی مقابله با آن و پیشگیری از تلفات جانی و مالی تا رسیدن نیروهای امدادی می باشد.

ارسال نظرات