فرمانده لشکر عملیاتی ۳۱ عاشورا:

شهید حیدری بی صبرانه منتظر بود جزو مدافعان حرم شود

فرمانده لشکر عملیاتی ۳۱ عاشورا در حاشیه آیین شام غریبان این شهید مدافع حرم، گفت: در شهید حیدری به جز اخلاص، صمیمیت و دلسوزی به نظام چیزی نبود و بی صبرانه منتظر این بود که جزو مدافعان حرم شده و اسم خود را در دفتر مدافعان حریم اهل بیت(ع) ثبت کند.
کد خبر: ۸۷۷۱۳۹۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

اصغر عباسقلی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: در چند سال اعزام رزمندگان به جبهه های مقاومت، روز و ماهی نبود که شهید حیدری پیگیر اعزام خود نباشد و در سال 91 که فهرست نخستین اعزامی ها را به تهران نوشتیم جزو 20 و 30 نفری بود که اسمش یادداشت شد ولی تقدیر این بود که در واپسین روزهای ماه محرم به شهادت رسیده و نام خود را جزو قافله شهدای کربلا ثبت کند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب که شهدای مدافع حرم جزو اولیا الهی هستند، اظهار کرد: به حال شهدای مدافع حرم غبطه می خوریم چراکه لباس شهادت زیبننده رزمندگان ولایی و عاشورایی است.

عباسقلی زاده، عامل اصلی حضور در جبهه های مقاومت را عشق به اسلام، حفظ آن و شهادت دانست و تاکید کرد: اسلام دست ما امانت است و اگر در این راه جانفشانی نشده و از آن حفاظت نشود، همان دوران اموی و یزیدی بر جامعه ما حاکم خواهد شد.

وی با اشاره به فرمایش پیامبر(ص) که إِنِّی تَارِکٌ فِیکُمُ الثَّقَلَیْنِ مَا إِنْ تَمَسَّکْتُمْ بِهِمَا لَنْ تَضِلُّوا، کِتَابَ اللَّهِ وَ عِتْرَتِی، تاکید کرد: شهدای مدافع حرم؛ عامل به وصیت نبی مکرم اسلام(ص) هستند که از قرآن و عترت پیامبر(ص) دفاع می کنند.

آیین شام غریبان شهید مدافع حرم(ذاکر حیدری) دیشب با حضور جمع زیادی از مردم تبریز در محل حسینیه وادی رحمت این کلانشهر برگزار شد.

شهید مدافع حرم(ذاکر حیدری) به عنوان مشاور عالی فرمانده سپاه آذربایجان شرقی، دو روز گذشته در حلب، در دفاع از حرمین شرفین به خیل یاران شهیدش پیوست.


ارسال نظرات