یکی از همرزمان شهید ذاکر حیدری:

دین داری، اصلی ترین ویژگی شهید حیدری/ مدافعان حرم، مدافع اسلام واقعی هستند

یکی از همرزمان شهید ذاکر حیدری در طول دوران دفاع مقدس، در حاشیه آیین شام غریبان این شهید مدافع حرم، گفت: دین داری، اصلی ترین ویژگی شهید حیدری بود چنانچه نخستین برخورد ما با این شهید زمانی صورت گرفت که وی تک و تنها و با نظم خاصی نماز خود را اقامه می کرد.
کد خبر: ۸۷۷۱۴۰۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

عزت الله جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی و با اشاره به آشنایی 30 ساله خود با شهید حیدری از سال 65 و در توپخانه سپاه، افزود: شهید ذاکر حیدری شخصیتی متین، متواضع و مخلص داشتند که با توجه به کاشته های ارزشمند خود در دوران دفاع مقدس و پس از آن، امروز شهادت درو کردند.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم، آبرو اسلام و مدافع اسلام واقعی هستند، تصریح کرد: دشمنان نظام همچون امریکا تلاش دارند اسلام ناب محمدی را زمین زده و با مطرح کردن گروه های تروریستی همچون داعش، مردم اروپا و امریکا را از اسلام دور کنند، در حالیکه با توجه به آیه وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ، امروز جوانان اروپایی زیادی هستند که با مطالعه در اسلام به امام حسین(ع) رسیدند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، ادامه داد: اگر امروز صفحات اینترنت را جستجو کنیم، هزاران کانال به نام امام حسین(ع) از سوی جوانان اروپایی ایجاد شده، که همه این ها به برکت انقلاب اسلامی و نقش آفرینی شهدایی همچون شهدای مدافع حرم است که با جان خود از این انقلاب حراست می کنند.

وی اظهار داشت: اگر امروز مدافعان حرم جانفشانی نمی کردند، گروه های تروریستی همچون داعش، حرمین شرفین را با خاک یکسان می کردند همان کاری که وهابیون پیشتر با قبرستان بقیه کردند.

عزت الله جعفری با توجه به استقبال زیاد جوانان کشور برای حضور در جبهه مقاومت، تصریح کرد: اگر امروز رهبری اشاره کنند، افراد زیادی از ایران اسلامی به طور مسلح آماده نقش آفرینی خواهند بود.

وی با تاکید به اینکه مدافعان حرم، سربازان واقعی امام زمان(عج) هستند، از رسانه ها خواست: پیام شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم را به جوانان منتقل کنند چراکه پیام آن ها نجات دهنده دین ما خواهد بود.

آیین شام غریبان شهید مدافع حرم(ذاکر حیدری) دیشب با حضور جمع زیادی از مردم تبریز در محل حسینیه وادی رحمت این کلانشهر برگزار شد.

شهید مدافع حرم(ذاکر حیدری) به عنوان مشاور عالی فرمانده سپاه آذربایجان شرقی، دو روز گذشته در حلب، در دفاع از حرمین شرفین به خیل یاران شهیدش پیوست.

ارسال نظرات