خبرهای داغ:
امام جمعه آشخانه:

وحدت بین شیعه و سنی پشتوانه انقلابی گری و رمز پیشرفت مسلمانان است

همایش علمای شیعه و سنی در شهرستان مانه و سملقان با حضور علمای شیعه و سنی در محل امامزاده دلاور آشخانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۳۵۳۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج: همایش علمای شیعه و سنی در شهرستان مانه و سملقان با حضور علمای شیعه و سنی در محل  امامزاده دلاور آشخانه برگزار شد.

امام جمعه آشخانه با بیان این مطلب در همایش علمای شیعه و سنی گفت: مهمترین موضوع در دنیای اسلام حفظ وحدت امت اسلامی و پرهیز از افتادن در دام بیگانگان است.

حجت الاسلام احمد زاده امام جمعه آشخانه نیز در ادامه گفت: اگر اتحاد و همدلی از دست برود آبرو ،هویت و قدرت شما نیز ازبین می رود.

امام جمعه آشخانه با اشاره به موانع بر سر وحدت گفت:عامل درونی مثل تعصبات ،پایبندی به عقاید خود و عوامل بیرونی باعث ایجاد مانع بر وحدت هستند.

احمدزاده خاطرنشان کرد:عامل بیرونی دست مغرض تفرقه افکن دشمنان اسلام است و این دشمنی لز دیر باز وجود داشته است و از زمانی که قدرت یافتند بیشتر شده است.

وی با اشاره به رسانه های استکبار گفت:رسانه های استکبار شیعه لندنی و اهل سنت تکفیری -وهابی هیچ گاه دعوت به توحید و وحدت نمی کنند و مدام شیعه و اهل سنت را به تفرقه و نفاق دعوت می کنند.

وی در خصوص پیروزی های اخیر سوریه و شهر حلب بیان داشت:مسئولان تکفیری اذعان داشتند که عامل شکست اختلافاتی است که در بین آنها وجود داشته است و این نشان از اختلاف و تفرقه در بین آنان است.

احمدزاده گفت:اگر جنگی هست باید علیه دشمنان و کفار باشد و باید مسلمانان با هم متحد و شفیق باشند و این وحدت همیشه در عرصه های انتخابات ،راهپیمایی ،سیاست و ... در ایران بروز داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها