خبرهای داغ:

شهید عیدی به عنوان شهید شاخص حوزه شهید مفتح تبریز معرفی شد

فرمانده حوزه شهيد مفتح(ره) سپاه ولايت تبريز، گفت: شهید محمد حسن عیدی كه از دانش اموزان دبيرستان طالقاني اين حوزه است امسال به عنوان شهید شاخص حوزه بسیج دانش آموزی شهید مفتح(ره) معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۰۶۲۶۰
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مجيد محمدي افزود: دشمنان نظام جمهوري اسلامي با ابزارهاي مختلف تلاش مي كنند براي نسل جوان و نوجوان ما الگوهاي خود را معرفي کرده و آن ها را همانگونه كه خود مي خواهند تربيت كنند.

وي ادامه داد: اين كار يكي از برنامه هاي است كه به منظور معرفي الگوهاي مناسب در مقابل الگوهاي غربي انجام مي گيرد و موجب مي شود نسل جديد با افرادي كه هم سن و سال انها بوده اند اشنا شده و آن ها را الگو بگیرند.

محمدي خاطرنشان كرد: در طول چند سال اخیر که این رسم اجرایی شده، دانش آموزان در طول یک سال با سیره و ویژگی های این شهدا آشنا شده و ضمن انس بیشتر با شهدا، از آن ها الگوپذیری می کنند.

وی با اشاره به برخي ويژگي هاي شهيد شاخص، اظهار كرد: اين شهيد بزرگوار كه متولد تبريز است همچنان كه در تحصيل از دانش اموزان زرنگ مدرسه بوده، در جبهه نيز در مدت كمي فنون تخريب را فراگرفته و حتي از تجربيات خوددفتري با عنوان فنون تخريب به يادگار گذاشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها