همایش یاوران انقلاب و پیشکسوتان عرصه جبهه و جنگ در چالدران

به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر همایش یاوران انقلاب و پیشکسوتان عرصه جبهه و جنگ در دفتر فرماندهی سپاه چالدران برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۷۹۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این همایش که با همت سپاه چالدران با شرکت جمعی ازپیشکسوتان دوران اوایل انقلاب ویادگاران 8 سال دفاع مقدس برگزار شد، فرمانده سپاه چالدران دهه فجر را تبلور غیرت ملی و دینی عنوان کرد و گفت: امام خمینی جوهره اسلام را برای مردم و جهان مطرح کرد و انقلاب اسلامی راه روشنی برای بشریت گشود و ملت را از کمونیسم و کاپیتالیسم نجات داد .

سرهنگ پاسدار محمد حسین باقرلو یادآوری ایام اله دهه فجر را گرامی داشت رشادتها ، فداکاریها و ظلم ستیزی ملت ایران اسلامی دانست و افزود: امام خمینی (ره) به مردم ایران اسلامی شخصیت و هویت داد و با پیروزی انقلاب اسلامی در دنیا برای ایران عزت و شرف به ارمغان آورد.

وی به پیشرفتهای قابل توجه ایران اسلامی در طول 37 سال از عمر پربرکت نظام اشاره کرد و ادامه داد: ایران اسلامی در سایه سفارشات امام راحل ،رهنمود های مقام معظم رهبری ، خون پاک شهدا و تلاش علمی دانشمندان توانسته در تمامی عرصه ها روز به روز پیشرفت نماید و در سطح جهان به عنوان یک کشور الگو معرفی شود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار