خبرهای داغ:

آغاز عملیات اجرایی 11 طرح هادی روستایی در مراغه

کلنگ آغازعملیات اجرایی 11 طرح هادی روستایی مراغه با حضور مسئولان شهرستانی و همزمان با هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت نمادین در روستای خانقاه این شهرستان به زمین زده شد.
کد خبر: ۸۸۲۱۸۴۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرماندار مراغه در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح ها گفت: اجرای طرح های هادی روستایی در روستاها و مناطق محروم روستایی به برکت نظام اسلامی، تلاش های دولت تدبیر و امید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منشا خدمات بسیاری در روستاهای این شهرستان در سال های اخیر بوده است.

ظفر محمدی افزود: توجه به مشکلات و تلاش در جهت مرتفع کردن آنها از رسالت های مسئولان و مدیران برای کاهش دغدغه ها و رسیدگی به مطالبات مردم به ویژه در مناطق محروم روستایی در دولت تدبیر و امید است.

وی ادامه داد: دهه فجر انقلاب اسلامی، فرصت مناسبی برای حضور در جمع مردم و بررسی مشکلات و مطالبات مردم و اهتمام در مسیر خدمتگزاری با توجه به امکانات و زیرساخت های موجود است.

محمدی بیان کرد: هم اکنون به برکت تلاش های مسئولان و مدیران شهرستانی، شاهد حرکت های مناسبی در زمینه خدمت رسانی به مردم در روستاها هستیم.

وی گفت: برخورداری کامل از نعمت برق، 71 درصدی روستاها از گاز و 95 درصدی این مناطق از مخابرات به دلیل تلاش های کارکنان و مدیران خدوم دستگاه های اجرایی و خدماتی این شهرستان به وجود آمده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراغه نیز در این آیین گفت: در طول یک دهه اخیر 9 هزار واحد مسکن روستایی از مجموع 21 هزار واحد مسکونی روستایی این شهرستان نوسازی و مقاوم سازی شده است.

محمد مقتومی افزود: از دهه فجر سال گذشته تاکنون با حمایت های دولت تدبیر و امید، 54 میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و مقاوم سازی 360 واحد مسکن روستایی در روستاهای این شهرستان تخصیص یافته و جذب شده است.

وی ادامه داد: با عنایت های دولت تدبیر و امید، از سال گذشته تاکنون 24 طرح هادی در روستاهای این شهرستان آغاز شده و امسال نیز 11 طرح دیگر در بخش مرکزی نیز اجرا می شود.

مقتومی بیان کرد: امسال 83 هزار متر مربع آسفالت ریزی با مشارکت مردم در روستاهای این شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح هادی روستایی در مراغه گفت: این طرح های عمران روستایی در 11 روستای این شهرستان از جمله در روستاهای خانقاه، کهلان، تازه کند قشلاق و سفلی، اکیس، مردق، آشان و سعیدآباد اجرا می شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراغه افزود: برای اجرای این طرح ها 16 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان هزینه می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها