خبرهای داغ:
شهردار تبریز مطرح کرد؛

ظرفیت‌های ارتباطی شهرداری تبریز و بسترهای بین‌المللی استان

شهردار تبریز گفت: ظرفیت‌های ارتباطی شهرداری تبریز در خدمت برنامه‌های استانی وزارت امور خارجه و زمینه‌های بین‌المللی آذربایجان‌شرقی است.
کد خبر: ۸۸۴۶۶۸۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در مراسم راه‌اندازی روادید الکترونیکی در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: راه‌اندازی این سیستم، از اقدامات زیربنایی در خصوص تبریز ۲۰۱۸ است که نقش موثر در تسهیل گردشگری و تقویت نقش راهبردی تبریز در مباحث بین‌المللی خواهد داشت.
وی راه‌اندازی خط هوایی تبریز هامبورگ را در همین ارتباط مورد توجه قرار داد و افزود: با آغاز این خط هوایی از اواخر اردیبهشت، ارتباطات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تبریز با یکی از شهرهای هدف گردشگری اروپا تقویت خواهد شد.
شهردار تبریز تاکید کرد: شهرداری تبریز با توجه به ظرفیت‌های ویژه سرمایه‌گذاری، گردشگری و فرهنگی، آماده نقش‌آفرینی در بحث اعزام، پذیرش و توسعه ارتباطات اقتصادی و تجاری و فرهنگی استان است.
نجفی به نقش گردشگری در شاخص‌های اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌ها نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این حوزه، در یک افق میان‌مدت، نقش تعیین‌کننده در شاخص‌های اجتماعی و معیشتی خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها