خبرهای داغ:
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

انقلاب برگرفته از قرآن و عترت است

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی جلسه تفسیر قرآن ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی با بیان اینکه ما هرچه داریم از قرآن است، افزود: انقلاب ما، انقلاب اسلامی و قرآنی است و جا دارد یاد امام راحل و شهیدانی را که با از خودگذشتکی این سفره را بر ما پهن کردند، قدر بدانیم.
کد خبر: ۸۸۴۸۱۶۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، حجتالاسلام سید شهابالدین حسینی اظهار امیدواری کرد: انشاالله این جلسات که یکی از دغدغههای رهبر فرزانه انقلاب است ادامه پیدا کند تا مدیران و کارکنان عزیز این شهر بیشتر با قرآن مانوس شوند.
وی بیان کرد: این قرآن اگر به کوه و دشت و صحرا نازل میشد تاب و تحملش را نداشتند و آگاهی انسان به وسیله قرآن رسالتی بزرگ برای او به شمار میرود.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: این قرآن بر قلب انسان نازل شده است تا انسان فرشی را عرشی و انسان زمینی را آسمانی کند و هرکس بتواند بهوسیله آن اوج بگیرد.
وی ضمن اشاره به اینکه اکنون۶۳۰موسسه وخانه قرآنی در استان تحت حمایت و نظارت سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت میکنند، گفت: هرچند کارهای فاخر قرآنی در شهرمان بسیار صورت میگیرد ولی این کافی نیست و باید دست به دست هم دهیم تا یک نهضت قرآنآموزی راه بیندازیم.
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در پایان تاکید کرد: اینکه افرادی که چندین سال درس میخوانند در پایان حتی از پس قرائت قرآن برنمیآیند موجب شرمساری است و هر انسان مسلمانی باید بتواند ضمن قرائت درست قرآن در معنا و مفهوم آیات آن تدبر کرده و بیندیشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها