خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قزوین اذعان کرد:

انجام طرح‌های اجرایی یک تاکتیک انتخاباتی پرمنفعت

رئیس دانشگاه پیام‌نور قزوین اذعان کرد: صحبت به میان‌آوردن از انجام طرح‌های اجرایی یک تاکتیک انتخاباتی پرمنفعت برای کاندیداتورها می‌باشد.
کد خبر: ۸۸۴۸۳۲۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

دکتر تقی نبئی رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قزوین،در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص اقدامات دولت در آستانه انتخابات اظهار کرد: اقدامات اخیر دولت بیشتر برای جلب توجه ملت و حاصل جو انتخابی پیش‌رو می‌باشد.

وی تشریح کرد: جو انتخابات باعث می‌شود که کاندیداتورها از طرح‌ها و برنامه‌هایی سخن به میان آوردند که جزء آرمان‌ها و نیازهای اصلی مردم بوده و از این طریق توجه‌ها را به سمت خود جلب کنند.

این مسئول در ادامه مطرح کرد: متاسفانه بسیاری از این طرح‌ها تنها به صورت وعده و وعیدهای انتخاباتی باقی مانده و هرگز جامه عمل برتن نمی‌پوشانند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قزوین این وعده‌ها را یک تاکتیک انتخاباتی عنوان کرد و گفت: صحبت به میان‌آوردن از انجام طرح‌های اجرایی یک تاکتیک انتخاباتی پرمنفعت برای کاندیداتورها می‌باشد که در همه انتخابات‌ها شاهد هستیم و متاسفانه این طرح‌ها همواره بی‌ثمر باقی مانده و ثمر و نتیجه‌ای را برای ملت و کشور به همراه نداشته است.

نبئی خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه‌هایی که امروز سخن از افتتاح آن‌ها است ممکن است از مدت‌ها پیش آماده شده باشند ولی برای جلب توجه بیشتر امروز و در آستانه انتخابات شاهد افتتاح آن‌ها هستیم.

وی در خاتمه تبیین کرد: امروز تریبون در دستان دولت و دولتمردان است و بیان اقدامات آن‌ها در رسانه و جلوی چشمان رای‌دهندگان احتمال پیروزی و موفقیت‌ آن‌ها را در این دوره نیز بیشتر کرده است.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار