خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه هوراند:

حربه دشمن را با اجرای اقتصادمقاومتی می توان گرفت

مسئول سیاسی سپاه هوراند در جمع بسیجیان پایگاه22بهمن و صیادشیرازی این شهرستان، با بیان اینکه تنها تهدید امروز دشمن اقتصاد است گفت: با عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب و اجرای اقتصاد مقاومتی می توانیم آخرین حربه را هم از دشمن بگیریم.
کد خبر: ۸۸۴۹۵۰۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نعمت نجفی پور با اشاره به وضیعت اقتصادی، اشتغال، بیکاری جوانان و تعطیلی کارنجات بزرگ همچون ارج، داروگر و ...، افزود: وظیفه رئیس جمهور و دولت آینده باید برطرف کردن مشکلات اقتصادی جامعه باشد چراکه استقلال سیاسی هم به نوعی وابسته به استقلال اقتصاد است.

وی ادامه داد: استکبارستیزی، ولایتمداری و توجه به قشر ضعیف محروم جامعه، دوری از تجملات و برخورد با مفاسد اقتصادی را از ویژگی های یک دولت و رئیس جمهور انقلابی عنوان کرد. نجفی پور اضافه کرد: حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح موجب یاس دشمنان نظام و انقلاب شده و خط بطلان بر نقشه های دشمن می کشد.

با عرض تبریک به مناسبت روز ارتش ، ارتش سپاه بسیج را همیشه بیداروحافظ منافع نظام وانقلاب عنوان کردند وافزودند: نیروهای مسلح بصورت شبانه روزی حرکات دشمن در تمامی عرصه ها ،دریایی ،زمینی ،هوایی رصد می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها