نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

ناسازگاری دشمن؛ مدیریت جهادی بسیج/کشور مدیرجهادی می طلبد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عصر روز گذشته در دیداری که فعالان و مسئولان گروه های جهادی استان با وی داشتند، گفت: دشمن با مدیریت جهادی سپاه مخالف است.
کد خبر: ۸۸۵۷۹۹۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: مدیریت جهادی سپاه و بسیج مهم ترین معیار برای آبادانی کشور است برای همین سر ناسازگاری با آن ها دارد.

وی رمز موفقیت گروه های جهادی بسیج سازندگی را اخلاص خواند و اظهار داشت: اخلاص در عمل موجب می شود خدا کمک کند و گروه های جهادی دارای چنین ویژگی هستند که با هزینه کم کارهای بزرگی برای عمران و آبادانی کشور انجام دهند.

آیت الله مجتهد شبستری خدمات بسیجیان را در گروه های جهادی برای محرومیت زدایی ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: بسیجیان همیشه و در همه عرصه ها پیشتاز بودند و این از ویژگی همان شجره طیبه است که امام راحل بیان فرمودند.

وی در ادامه با تاکید به اینکه کشور نیازمند مدیریت جهادی است، یادآور شد: مدیریت جهادی انسان های خالص و مجاهد و ساده زیست می خواهد و با اشرافی گری و ... نمی توان کشور را مدیریت کرد.

 

آیت الله شبستری با اشاره انتخابات پیش رو و حضور مردم در آن و اهمیت روشنگری و تبیین در جامعه برای مشارکت حداکثری، تاکید کرد: برای انتخاب فرد اصلح حجت شرعی لازم است تا بتوان درست تشخیص داد و تصمیم گرفت.

عضو خبرگان رهبری مشورت با افراد ولایت مدار، متدین، عادل و معتمد را در این خصوص مهم عنوان و ابراز امیدواری کرد: مردم با انتخاب اصلح خود نتیجه مطلوبی را در 29اردیبهشت رقم زده و حافظ ارزش های اسلامی باشند.

عصر روز گذشته فعالان و مسئولان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به مناسبت هفته بسیج سازندگی دیدار کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار