خبرهای داغ:
یکی از روحانیون کلیبر:

تلاش دشمن ایرانی هراسی و اسلام هراسی است

یکی از روحانیون کلیبر در نشست بصیرتی پایگاه شهید آوینی نوجه ده گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند تا ایران هراسی،اسلام هراسی و شیعه هراسی را در دنیا رواج دهند، بنابراین ما باید با شناخت دشمن و آگاهی به خصوصیات دشمن حساسیت خود را بالا ببریم و هوشیاری خود را حفظ کنیم.
کد خبر: ۸۸۹۳۰۶۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مسعود هادی با بیان اینکه جنگ بین حق و باطل از زمان تولد بشریت تا به امروز وجود داشته است افزود: تا زمانی که حق و باطل هست نزاع و دشمنی هم وجود دارد و امروزه دشمان اسلام با برنامه ریزی های مختلف تلاش در براندازی این نظام اسلامی را دارند و وظیفه ما در مقابل این تهدیدات حفظ هوشیاری است.

وی خاطرنشان کرد: ما به پاسداری از این انقلاب و حفظ آرمان های شهدا، همچنان در راه خود ثابت قدم مانده و هرگز دست از آرمان های خود برنخواهیم داشت.

حجت الاسلام هادی ادامه داد :اگر ما خواسته آمریکا را بپذیریم و در مقابل خواسته های او تسلیم شویم قطعاً قافله را خواهیم باخت ولی اگر گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب باشیم و به ایشان لبیک بگوییم، راه پیروزی را برخود هموار کرده ایم.

وی همچنین به جنایت های امریکا و حمایت آن ها از داعش نیز اشاره کرد و افزود: امریکا یک کشور جنایتکار است که دم از حقوق بشر می زند و این درحالی است که در 28 جنگ به صورت مستقیم و در دیگر جنایت هایی که در منطقه صورت می پذیرد نیز به صورت غیرمستقیم شرکت داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها