اردوی توجیهی تشکیلاتی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه یکم ثارالله سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد

اردوی توجیهی تشکیلاتی اعضای شورای حوزه و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه یکم ثارالله سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۰۴۹۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
 مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به برگزاری این اردو اظهار کرد: اردوی توجیهی تشکیلاتی اعضای شورای حوزه و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج یکم ثارالله صبح دیروز در مزار غنچی با حضور فرمانده سپاه ناحیه برگزار شد.
 
رمضانعلی مرادی افزود: در این اردو که با دعوت از همه فرماندهان پایگاه های بسیج و اعضای شورای حوزه یکم ثارالله برگزار شد قریب به 35 نفر از فرماندهان پایگاه ها و شورای حوزه حضور داشتند.
 
وی خاطرنشان کرد: این اردو به مدت یک روز در منطقه ییلاقی مزار غنچی تربت حیدریه برگزار شد که علاوه بر برگزاری جلسات توجیهی و سازمانی برنامه های بسیج، جلسات مشاوره، طب سنتی و مسابقات تیراندازی برگزار شد.
 
مرادی تصریح کرد: فرماندهان پایگاه ها و اعضای شورای حوزه نیز جلساتی را با فرمانده سپاه ناحیه و مسئول حفاظت اطلاعات ناحیه برگزار نمودند و همچنین آزاده سرافراز علیرضا فهیمی خاطرات و مطالبی را برای بسیجیان عنوان نمود.
 
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان کرد: این اردو به همت فرماندهی سپاه ناحیه و فرمانده حوزه مقاومت بسیج یکم ثارالله با هدف تشویق و تقدیر از فعالیت فرماندهان پایگاه های بسیج و توجیه ساختاری و تشکیلاتی برنامه ها و عملکرد بسیج مستضعفین در صف و ستاد برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار