خبرهای داغ:
فرمانده سپاه هشترود:

مساجد قلب تپنده نیروهای انقلابی است

فرمانده سپاه هشترود در همایش ائمه جماعات، هیات امنا و فرماندهان پایگاه های این شهرستان ضمن گرامیداشت روز جهانی مساجد گفت: امروز مساجد به عنوان قلب تپنده تربیت نیروهای انقلابی از اهمیت وِیژه ای برخوردار است.
کد خبر: ۸۹۰۶۶۵۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد تقی پور اظهار کرد: مسجد به عنوان بزرگترین پایگاه سیاسی راهنمایی مسلمانان از اهمیت وِیژه ای برخوردار است و بر همین اساس دشمن به دنبال این است که مساجد را خالی کند و زمانی که حضور ما در مسجد کمرنگ شد، جوانان و مردم ما دچار انحراف خواهند شد.

وی جایگاه مسجد را در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی بسیار با اهمیت خواند و افزود: مسجد به عنوان پرچمدار رسالت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) در اقاصی نقاط جهان اسلام نزد مسلمانان اهمیت دارد.

تقی پور بیان کرد: جنگ سخت، تهدیدات و کودتاهای دشمن نتوانسته خللی در انقلاب وارد کند و رویکرد دشمن به سمت جنگ نرم و هجمه فرهنگی رفته است.

تقی پور تاکید کرد: در برابر جنگ نرم دشمن رویکرد بسیج نیز با تشکیل کلاس های صالحین در باب معرفت دینی و بصیرتی بسیجیان تغییر پیدا کرده است و ما باید با هوشیاری به سمت وحدت برویم و فریب دشمن را نخوریم.

وی با تاکید بر کار فرهنگی در مساجد بیان کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا نشاط مساجد بیشتر شود.

ارسال نظرات