خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی:

668 میلیون تومان از صدقات برای مسکن مددجویان هزینه شده است

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: مردم نوع‌دوست استان شش میلیارد و 411 میلیون تومان در هفت‌ماهه نخست سال جاری صدقه پرداخت کرده‌اند که از این رقم 668 میلیون تومان برای خرید و تعمیر مسکن مددجویان هزینه شده است.
کد خبر: ۸۹۵۹۶۷۶
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، امیر شبان شبستری با اعلام اینکه مردم نوع‌دوست این استان شش میلیارد و 411 میلیون تومان در هفت‌ماهه نخست سال جاری صدقه پرداخت کرده‌اند، گفت: صدقات جمع‌آوری‌شده در هفت‌ماهه نخست امسال در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش‌یافته است.                                                                        

وی با بیان اینکه مردم استان در هفت‌ماهه نخست سال گذشته پنج میلیارد و 999 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند، افزود: 392 هزار خانوار در استان مشترک صندوق صدقات کوچک کمیته امداد هستند که با صدقات خود بخش بزرگی از مشکلات نیازمندان را برطرف می‌کنند.                                                                                                  

شبان شبستری با اشاره به اینکه 409 میلیون تومان از صدقات مردمی برای درمان بیماران تحت حمایت هزینه شده است، گفت: با مشارکت مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مردم خیر و نیکوکاران می‌توانیم شرایط زندگی بیماران را به بهترین نحو ممکن بهبود بخشیم.                                                                                              

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه 900 میلیون تومان از صدقات برای تأمین کمک‌هزینه جهیزیه نوعروسان تحت حمایت اختصاص یافت، افزود: نوعروسان تحت حمایت با فراهم شدن لوازم ضروری خود راهی خانه بخت می‌شوند که خیران از طریق «طرح کوثر» می‌توانند یاریگر آن ها در تأمین وسایل موردنیاز زندگی باشند.                                                                          

وی با اشاره به اینکه 668 میلیون تومان از صدقات پرداختی نیز برای تعمیر و بهسازی منازل خانوارهای تحت حمایت این استان هزینه شده است، بیان کرد: تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان، ساخت سرویس بهداشتی، پرداخت وام مسکن، بهسازی منازل مددجویان ساکن روستا و مناطق محروم از اقدامات این نهاد است.                                                                    

ارسال نظرات
پر بیننده ها