عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس:

اسکو، آذرشهر و عجب‌شیر در مجلس صاحب کرسی می‌شوند

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: شهرستان‌های اسکو و آذرشهر که تاکنون با حوزه انتخابیه تبریز بودند، از شهرستان تبریز جدا می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۰۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز در مجلس، احمد علیرضابیگی در خصوص افزایش تعداد نمایندگان اظهار داشت: کارگروه متولی بررسی این طرح مسئله توزیع تعداد نمایندگان را به پایان رسانده و پس از بررسی در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به صحن مجلس شورای اسلامی می‌آید.

وی با بیان اینکه در این طرح ۴۰ نماینده به تعداد فعلی نمایندگان اضافه خواهد شد، بیان کرد: دو نماینده به تعداد فعلی نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی اضافه می‌شود.

علیرضا بیگی افزود: عجب‌شیر و مراغه اکنون یک نماینده دارند که در جریان اصلاحات انجام شده، یک نماینده به این حوزه انتخابیه اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: شهرستان‌های اسکو و آذرشهر که تاکنون با تبریز بودند، از شهرستان تبریز جدا می‌شوند و از این پس به عنوان یک حوزه مستقل، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی خواهند داشت.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه حوزه هریس از اهر جدا شده و به تبریز اضافه می‌شود، افزود: تبریز همچنان ۶ نماینده در مجلس خواهد داشت.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان اهر نیز با شهرستان هوراند یک نماینده در مجلس خواهند داشت.

ارسال نظرات