شهردار اسکو:

صنعت گردشگری در توسعه رونق اقتصادی جایگاه ویژه ای دارد

شهردار اسکو در آیین تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و برگزیدگان برنامه های فرهنگی، با اشاره به جایگاه صنعت گردشگری در توسعه رونق اقتصادی، گفت: اسکو دارای ظرفیت‌های خوب و مناسب گردشگری است که از هر جهت حائز اهمیت و قابل سرمايه‌گذاري است و مي‌توان آن را به قطب صنعتی و اشتغالزایی تبديل كرد.
کد خبر: ۹۰۱۸۶۷۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اسکو، بابک شریفی گفت: شهرداری ها با توجه به رسالت کاریشان از جمله دستگاه های هستنند که در ایام تعطیلات نوروز باید حضور چشمگیری در سطح شهر در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و رفع مشکلات سطح شهر داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت‌های شبانه‌روزی اعضای ستاد در ایام تعطیلات نوروز امسال، بیان كرد: کار دسته جمعی دوستان ما رضایت کامل و مطلوبی را به دنبال داشت که نتیجه این همکاری و هم‌اندیشی، انتخاب و معرفی شهرداری اسکو به عنوان دستگاه برتر خدمات سفرهای نوروزی ۹۷ شهرستان اسکو در ستاد خدمات سفر شهرستان بود.

شریفی در ادامه افزایش مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض را نشانه اعتمادشان به مدیریت شهری دانست و بیان کرد: مدیرت شهری زمانی در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های خود موفق خواهد بود که همه شهروندان به آن کمک کرده و حضور مسوولانه‌ای در فعالیت‌های شهر داشته باشند.

شهردار اسکو با اشاره به اینکه بودجه سال 97 شهرداری با رویکرد عمرانی و فرهنگی تصویب شده، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی درکنار اقدامات عمرانی بیش از پیش رخ می‌دهد بطوری که طبق آمار موجود، هر هموطنی که به شهر اسکو مسافرت می‌کند به تغییرات صورت گرفته در این شهر اذعان می‌کند‌.

شریفی با بیان اینکه دغدغه مدیریت شهری اسکو این است که شهروندان زندگی شاد، با نشاط و پویایی در این شهر داشته باشند، تاکید کرد: معتقدیم اسکو زیباتر و منظم‌تر از وضعیتی که هم اکنون دارد باید باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری نهادی عمومی است که بودجه آن به‌طور مستقیم از طریق ارائه خدمات به شهروندان و دریافت عوارض حاصل می‌شود، گفت: تأمین امکانات رفاهی در زمینه‌های توسعه و عمران و آبادانی شهر، بهبود وضعیت ترافیک، تأمین فضای سبز، احداث و تجهیز پارک‌های محله‌ای، بهبود وضعیت معابر درون‌شهری و ... از جمله وظایف این دستگاه بوده که اجرایی شدن آن تنها با تعامل شهروندان و پرداخت عوارضات از سوی شهروندان محقق می‌شود.

شریفی همچنین اهتمام شهروندان به پرداخت عوارض شهری را بهترین راهکار رشد طرح های عمرانی دانست و اظهار داشت: افزایش مشارکت مردم در پرداخت عوارض کسب و پیشه، نوسازی، صنفی و عوارض خودرو در کنار اقتصادی کردن طرح ها از راه‌های پایدار ساختن درآمد شهرداری می باشد.

ارسال نظرات