خبرهای داغ:
در دیدار با خانواده شهید میرزاخانی مطرح شد؛

شهدا چراغ راه آینده/ خدا قربانی ام را قبول کند

فرمانده حوزه کوثر آذرشهر در دیدار از خانواده شهید رضا میرزاخانی و عیادت از پدر این شهید، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی، با اشاره به عظمت خون شهدا گفت: شهدا چراغ راه آینده هستند.
کد خبر: ۹۰۲۰۶۷۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رقیه خردمند  اظهار داشت: پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس به همگان ثابت کرد اگر همه دنیا هم در برابر ما صف آرایی کنند جوانان غیوری همچون شهید میرزاخانی ها همه معادلات آن ها را برهم می ریزند.

وی افزود: اصلی ترین عامل پیروزی ما در مقابل شرق و غرب، خانواده شهدا هستند که با تربیت نسل انقلابی موجب شدند کشور ما قدرت غالب منطقه باشد و سر تعظیم به بیگانگان فرود نیارد.

 مادر شهید رضا میرزاخانی در ادامه با بیان خاطراتی از فرزند شهیدش اظهار داشت: پسرم فقط هفده سال داشت که به فیض شهادت نائل آمد، ولی با داشتن سن کمش درک کرد که برای دفاع از انقلاب و کشورش باید در برابر دشمن ایستاد.

این مادر شهید افزود: رضا وقتی می خواست به جبهه اعزام شود گفت مادر جان! من می روم تا شهید شوم ولی اگر بعد از شهادتم از تو درباره من سوال کردند، درباره نماز و روزه های من چیزی نگو چرا که آن ها را برای خدا انجام داده ام و عبادت برای خدا نیازی به گفتن ندارد.

وی با اشاره به آرزوهایش گفت: دوست داشتم پسرم یکبار به مرخصی بیاید و من برایش آب و قرآن بگیرم ولی فقط بعد از 35 روز از اعزامش، در روز اربعین سید و سالار شهیدان، به قافله شهدا پیوست. وقتی کفن پسرم را باز کردند و جنازه به خون خفته اش را دیدم فقط خدا را شکر کردم و از خدا خواستم این قربانی را از ما قبول کند.

در این دیدار، شورای حوزه کوثر آذرشهر از پدر شهید رضا میرزاخانی که حدود پنج ماه است که در اثر سکته زمین گیرشده است، عیادت و دلجویی کردند.

شهدا چراغ راه آینده/ خدا قربانی ام را قبول کند

دانش آموز شهید رضا میرزاخانی در سال 1345 در روستای سیلاب آذرشهر چشم به جهان گشود و در پنجم آذرماه سال 62 در اشنویه آذربایجان غربی، حین نگهبانی با اصابت تیر مسقیم منافقین به سینه اش به فیض شهادت نائل امد.

شهدا چراغ راه آینده/ خدا قربانی ام را قبول کند

ارسال نظرات
پر بیننده ها