فرمانده سپاه هوراند:

بسیجیان و مسئولان باید در خدمت رسانی به مردم همت کنند

فرمانده سپاه هوراند در افتتاحیه طرح هجرت و اردوهای جهادی بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان گفت: ارتباط و تعامل با مردم، خدمات رسانی و تبلیغات موثر در دستور کار بسیج سازندگی قرار گیرد و هم بسیجیان و هم مسئولان بسیج سازندگی باید به انجام آن اهتمام ورزند.
کد خبر: ۹۰۴۳۷۷۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، احمد عبادی افزود: اولین مولفه ای که باید بسیجیان  و مسئولان بسیج سازندگی به آن توجه کنند ایجاد و حفظ ارتباط و تعامل با مردم است که اگر این مهم رعایت نشود امکان خدمات رسانی به مردم و درک و فهم مشکلات ان ها وجود ندارد و باید بسیجیان به مشکلات مردم اشراف کامل داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در مورد زدودن فقر و محرومیت از کشور اظهارداشت: بسیجیان فعال در عرصه سازندگی باید از انجام هیچگونه خدمتی به مردم و مخصوصا مردم روستاهای دریغ نکنند چراکه جمهری اسلامی به پشتوانه حمایت همین مردم است که توانسته عزت و سرفرازی  خود را حفظ کند.

عبادی با اشاره به مولفه تبلیغات، آن را بسیار مهم برشمرد و گفت: باید امورات و خدمت رسانی های انجام گرفته توسط بسیجیان به بهترین شکل تبلیغ شود و این فرهنگ مردم داری و روحیه فداکاری که در بسیج سازندگی است به بهترین شکل به کل افراد جامعه انتقال پیدا کند.

 

ارسال نظرات