شهردار اسکو:

همیشه رصد و نقد خبرنگاران در جامعه کارساز بوده است

شهردار اسکو در نشستی که با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار داشت، با بیان اینکه بدون نقد و گفتگو نمی توان مشکلات را حل کرد، گفت: اشرافیت خبرنگاران در این خصوص قطعا برای رصد و حل مشکلات کارساز است.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۶۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بابک شریفی، افزود:  اهالی رسانه با رصد کاستی ها و بیان نکته نظرات خود در این خصوص می توانند در اجرای طرح ها همچون گذشته یاریگر باشند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه اسکو در حوزه گردشگری بیان کرد: متاسفاته به گونه ای که شایسته اسکو باشد به برنامه های گردشگری در این شهرستان اهتمام نشده است ولی پس از آمدنم به اسکو برنامه های گردشگری را در اولویت کاری مدیریت شهری قرار داده ام که احیای حمام ترک و احداث مجتمع های رفاهی گردشگری و نمایشگاه های دائمی صنایع دستی از جمله آن هاست.

همیشه رصد و نقد خبرنگاران در جامعه کارساز بوده است

شریفی در ادامه  به طرح جامع شهر اسکو اشاره کرد و گفت: اسکو نیازی به طرح جامع نداشت و می شد طرح هادی آن را بازنگری کرد که در مورد طرح جامع این شهر پنج جلسه با حضور استاندار آذربایجانشرقی برگزار شد و در نهایت با دستور صریح استاندار در شورای برنامه ریزی استان طرح جامع درحال بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی در ادامه مشارکت مردم را برای مدیریت شهر از اولویت های شهرداری اسکو خواند و خاطرنشان کرد: اگر مردم را در مدیریت شهر مشارکت دهیم قطعا می توانیم در توسعه و عمران شهر نتیج خوبی بگیریم.

شریفی در ادامه از راه اندازی چهار پارک محله ای در اسکو خبر داد و احیای برخی از بافت های تاریخی شهر همچون حمام ترک و ... را از برنامه های دیگر در دست اقدام شهرداری اسکو نام برد.

شهردار اسکو همچنین از برگزاری همایش نیکنامان این شهرستان پس از ماه محرم و صفر در تبریز خبر داد و گفت: در این همایش از چهره های برتر اسکو در همه زمینه های فرهنگی و اجتماعی تجلیل خواهد شد.

ارسال نظرات